بازخورد درباره این کالا

سوفله خوری دیانا

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: kh07397
پاک کردن
ویژگی های محصول
    فروشگاه خرید آسان
    منتخب
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    ضمانت اصالت کالا
    • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی خرید آسان
    بروزرسانی قیمت: 7 آوریل 2024
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    نقد و بررسی

    سوفله خوری دیانا

    سوفله خوری چیست؟

    ظرف سوفله خوری همان ظرف گرم نگهدارنده غذاست .که در مهمانی های رسمی و یا مکان های اداری برای سرو و گرم نگه داشتن غذا از آن استفاده می نمایند.

    کاربردهای سوفله خوری

    مهم ترین کاربرد سوفله خوری همان طور که در مقاله قبلی اشاره شد گرم نگه داشتن غذاست . سوفله خوری ها به طور کلی دارای یک پایه فلزی هستند .که محفظه ای برای شمع وارمر در زیر آن طراحی شده است . ظرف غذا روی آن قرار می گیرد و شعله شمع آن را گرم نگه می دارد .

    در مواردی نیز ظرف سوفله خوری تنها روی یک پایه فلزی شیک قرار می گیرد . از این ظروف معمولاً برای سرو سالاد و بعضی  از غذاهای سرد استفاده می شود .وهمچنین برای غذاهایی که نیاز به گرم ماندن برای مدت طولانی ندارند می توان استفاده کرد.

    نوع دیگری از ظروف گرم نگهدارنده غذا، سوپ خوری ها هستند .که معمولاً برای سرو انواع سوپ، آش و یا خورشت می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع ظروف نیز به دلیل دارا بودن پایه مخصوص و سیستم حرارتی خاص خود به عنوان سوفله خوری یاد می شوند

    لازم به ذکر است استفاده ازظرف سوفله طرح آنتیک فقط محدود به استفاده خانگی نمی شود و در بسیاری از رستوران های سلف سرویس، مکان های اداری و هتل ها و کیترینگ ها نیز از این ظروف برای سرو انواع پلو، خورشت، مرغ و ماهی و انواع خوراک استفاده می شود.

    توضیحات تکمیلی

    سوفله خوری دیانا
    مشخصات دیگر
    وزن

    4000 گرم

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش