بازخورد درباره این کالا

اتو بخار سوئیت هوم

فروشگاه خرید آسان
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی خرید آسان
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 7 آوریل 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اتو بخار سوئیت هوم
  • برند سوئیت هوم
    رنگ سبز, سرمه‌ای, قهوه ای روشن
    توان مصرفی 2000 وات
    نوع اتو بخار
    جنس کف سرامیک
    تنظیم میزان بخاردهی دارد
    سیستم قطع خودکار دارد
    اسپری آب دارد
    سیستم ضدچکه دارد
    بخاردهی عمودی دارد
    سیستم ضد رسوب دارد
نمایش بیشتر - بستن

اتو چیست؟

از دیر باز توجه به آراستگی و مرتب بودن لباس ها اهمیت بسیار زیادی داشته و نشانه شخصیت افراد می باشد. لباس اتوکشیده و بدون چروک در کنار تمیز بودن می تواند تاثیر بسیار مثبتی در مخاطب ایجاد کند و علاوه بر زیبایی لباس ها با از بین بردن میکروب ها بر سلامتی نیز تاثیر می گذارد. در گذشته از ابزار مختلفی برای اتو کشیدن استفاده می کردند از جمله اتو های مسطح ساده و اتو های ذغالی که به اتو های خشک یا بدون بخار معروف هستند. اساس کار اتو های ساده یا خشک قدیمی به این صورت بوده است که آن را به وسیله اتش گرم می کردند و بر روی پارچه چروک می کشیدند.

اتو های ذغالی که نوع جدید تر اتوها در زمان نه چندان دور می باشد دارای مخزنی برای قرار دادن ذغال داغ یا سایر مواد مانند آجر یا فلز و یک هواکش برای تهویه هوا بوده اند. وزن اتو های قدیمی به 2 کیلو نیز می رسید زیرا برای برطرف کردن چروک نیاز به وارد آمدن فشار به پارچه وجود دارد.

اتو بخار چیست؟

اتو های بخار نسل جدیدی از اتو ها می باشند که دارای مخزنی برای ذخیره کردن آب هستند. آب ذخیره شده در مخزن به وسیله راه هایی به قسمت زیرین که بر اثر حرارت داغ شده وارد شده و ایجاد بخار می کند. این بخار از حفره های کف اتو به با فشار به بیرون حرکت کرده و کار اتو کشی را ساده تر میکند. اتو بخار ها مزیت های بسیاری نسبت به اتو های قدیمی دارند.

مزیت استفاده از اتو بخار

اتو های مدرن پیشرفت های بسیار زیادی در طراحی و عملکرد خود داشته اند به گونه ای که معایب اتو های قدیمی را نداشته و اتو کشی را آسان تر کرده اند. وزن کمتر این محصولات باعث می شود هنگام اتو کشی انرژی کمتری مصرف شود و وجود بخار داغ علاوه بر سهولت اتوکشیدن و ضدعفونی کردن از سوختن پارچه جلوگیری می کند.

شما میتوانید اتو بخار سوئیت هوم را از فروشگاه خرید آسان تهیه کنید

توضیحات تکمیلی

اتو بخار سوئیت هوم
مشخصات دیگر
وزن

1500 گرم

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش